אם בעבר הורגלנו לקנות מכשירי חשמל שימושיים בעיצוב בסיסי, כיום הכל השתנה. מאמר זה יעזור גם לכם לעצב את המטבח שלכם כגלריה לאמנות ולהפכו לחלל אשר כיף ונעים לשהות בו מעבר לסיפוק צרכי המזון. הכל אודות מכשירי חשמל כפריטי אמנות במאמר זה.

מוצרי חשמל לבית- המטבח
המטבח הוא אחד מהחדרים החשובים ביותר בבית. חלל חדר זה משמש לבישול, אפייה, מפגש עם בני משפחה וחברים למטרת שתיית קפה ועוגה ועוד. לכן, חלל זה חייב להיות מאובזר כהלכה. כיוון שכיום יש משקל רב גם למראה של המטבח, חשוב מאוד שכל אחד יקנה מכשירי חשמל שמשלבים פונקציונאליות ואסתטיות, כמו למשל מכשירי החשמל הידועים של המותג Kitchenaid.

רשימת מוצרי חשמל חיוניים במטבח

▪️ טוסטר אובן– תנור קטן המשמש בעיקר לחימום מהיר ושמירה על הפריכות והמרקם הטבעי של האוכל. נכון להיום יש טוסטרים במגוון עיצובים ובמגוון גדלים ורבים בוחרים לוותר על אותו תנור אפייה גדול ומסורתי ולקנות במקומו טוסטר אובן גדול.

▪️ מיקרוגל– ברוב הבתים יש מיקרוגל כפתרון אידיאלי לילדים שחוזרים מבית הספר הביתה ומעוניינים לחמם לעצמם ארוחה קרה במהירות. נכון להיום יש סגנונות עיצוב, גדלים וצבעים רבים למיקרוגלים וכל אחד יכול לבחור את אותו מיקרו שמתאים לעיצוב הכולל ולצבעים של המטבח שלו

▪️ מעבד– חיוני בכל בית. כאן מדובר על מכשיר חשמלי שהופך כל פעולה של חיתוך, גריסה וערבוב לפעולה פשוטה ומהירה. כאן חשוב להחליט מהו הנפח המתאים לצרכיכם והעוצמה של המנוע. המחירים יהיו בהתאם.

▪️ בלנדר מוט– גל הבריאות החזיר רבים לקניית אותם בלנדרים שהיו מוכרים לנו משחר ילדותינו. כיום מדובר על בלנדרים במגוון עיצובים, צבעים וגמורים מרשימים. קיימים מוטות מעוצבים ואף ניתן לרכוש מוטות בעיצוב אישי בכדי להשלים את הקו הקיים.

▪️ קומקום חשמלי– חיוני בכל בית. אם בעבר כל פעם שרצינו לשתות משקה חם נאלצנו לחכות דקות ארוכות לרתיחת המים, כיום יש אפשרות לקנות קומקום חשמלי וינטאז’ שנראה כמו הקומקום של פעם וקומקומים חשמליים במגוון צבעים ססגוניים שמאירים את המטבח.

▪️ פס מגנטי – במטבחים רבים בשל סיבות מגוונות, מותקנים פסים מגנטים אשר שימושם הוא תליית סכינים וכלי מטבח קטנים העשויים מתכת. הפס המגנטי מעניק פן עיצובי חדשני וחוסך מקום במגירות. יתרון נוסף של הפס המגנטי הוא שמירה על להבי הסכין. את הפסים המגנטים ניתן לעצב בכל צורה ולהתאים לכל צורך. מעצם תליית הסכינים ומוצרי המטבח האחרים, אנו מקבלים עיצוב יפה ונעים למטבח.

זוהי רק רשימה התחלתית של אותם מוצרי חשמל שמיועדים למטבח ואליה ניתן גם לצרף טוסטר, מכונת קפה, מכונת גלידה ועוד. כל עוד חשקה נפשו של בעל המטבח בעיצוב אומנותי, טווחי האפשרויות הם גדולים ורחבים וניתן לשלב מספר סגנונות עיצוב שונים.

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן