אשל עזר עוסק בחיתוך בלייזר ובכתבה זו מסביר על החיתוכים והשימושים השונים.

חיתוך בלייזר הפך להיות אחד השירותים הנפוצים ביותר בקשת רחבה של תחומים. למעשה מדובר בטכנולוגיה סופר מתקדמת במטרה לחתוך חומרים שונים הנמצאים בפסי הייצור בתעשייה. באמצעות מכשיר הלייזר המתוכנת על ידי מחשב, עושים שימוש בקרן הלייזר אל החומר אותו אנו רוצים לחתוך. החומר בין אם זה נייר, עץ או מתכת מקבל את האנרגיה דרך הלייזר ולפי מרחק סופר מדוייק שנמדד בין העדשה לחומר עצמו, מתבצע החיתוך. את עובי החומר אותו אנו מעוניינים לחתוך, יש להתאים לעוצמת הקרן של הלייזר ולספק את טווח המיקוד המתאים.

יש כל מיני סוגים של לייזרים באורכי גל שונים, המתאימים לחיתוך חומרים שונים.

טכנולוגיה זו שינתה את פני התעשייה בישראל ובעולם כולו, היא חוסכת זמן, אנרגיה, משאבים וכוח אדם ומאפשרת תוצאות מדוייקות ורמת גימור מושלמת לשלל מוצרים ואביזרים ופותחת את הדימיון לרעיונות אומנותיים כמו גיטרה, מסגרות של תמונות, שלטים מיוחדים וכו…

ניתן לראות דוגמאות באתר המומחה בתחום של חיתוך בלייזר וחריטה – ארטק

אז לאילו חומרים ואיזה סוגים של מוצרים ניתן לבצע חיתוך בלייזר?

קיימות חברות שונות ברחבי הארץ המספקות שירותי חיתוך לייזר. כמובן שיש לבחור את החברה בהתאם למטרה ולחומר אותו אתם צריכים לחתוך.

באמצעות טכנולגיה חיתוך בלייזר ניתן לחתוך שבלונות וכל מיני סוגים של גרפיקות ועיצובים מיוחדים.
בנוסף, טכנולגיית הלייזר מאפשרת לבצע חיתוך מדויק וחריטה על עץ וסוגים שונים של לבידים כמו שעם, פורניר, MDF ועוד. גם את חומר הפרספקס המשמש לשלל שימושים, ניתן לחתוך באמצעות שיטת חיתוך בלייזר.

הטכנולוגיה לא רק מאפשרת חיתוך, אלא גם צריבה, סימון וחריטה של שלל צורות, צבעים וחומרי גלם. אחת התעשיות אשר עושות שימוש נרחב בטכנולגיה זו היא תעשיית הטקסטיל. ניתן באמצעות שיטת החיתוך להגיע לרמת גימור סופר מדוייקת של חיתוך במגוון בדים: עור, לבד ועוד.

מי עושה שימוש בטכנולגיית חיתוך לייזר? אשל עזר

ובכן האנשים שנהנים מטכנולוגיה זו הם מקשת רחבה של ענפים ותחומים. סטודנטים לעיצוב, תכשיטנים, אמנים, נגרים, מודליסטים ומעצבי מוצר עושים שימוש רבגוני בטכנולגיה ומצליחים ליצור מגוון רחב של מוצרים.

השימוש בלייזר באופן יחסי איננו יקר ומאפשר לנצל את החומר אותו אנו חותכים בצורה מקסימלית. בנוסף, השיטה מאפשרת להגיע לרמת דיוק מושלמת ולייצר כמעט כל מוצר ממגוון רחב של חומרי גלם.

“אשל עזר” בעל עסק של חיתוך בלייזר 

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן