תיק עבודות וירטואלי

מה זה? תיק עבודות וירטואלי הוא למעשה האפשרות של כל אחד מאיתנו להציג לראווה את יכולותיו ועבודותיו. קופירייטרים, מעצבים, צלמים, מאפרים ולמעשה כל בכל עסק יכול להעלות את עבודותיו הטובות ביותר לאינטרנט ועל ידי כך ליצור תיק עבודות וירטואלי. הצפייה בתיק עבודות וירטואלי הינה נוחה, קלה והכי חשוב זמינה.

 למה צריך ?

תיק עבודות וירטואלי משמש אותנו כאשר אנחנו רוצים להראות ללקוח או למנהל את העבודה את הדברים שעשינו. לפני שהיה אינטרנט היינו נאלצים לקחת איתנו תיק כבד עמוס בעבודות ולהציג אותן לראווה במהלך ראיון העבודה. כיום במחי לינק אחד כל אחד יכול להתרשם מאיכות העבודה שלכם ולעמוד על טיבכם.

מה היתרונות?

תיק עבודות משמש כמראה שלכם. יש כאלו שצריכים להראות ממוצע 90 ותואר ראשון כדי להתקבל לעבודה ויש כאלו שתיק עבודות מבריק הוא מה שיביא להם את העבודה המיוחלת. היתרון הגדול של תיק עבודות וירטואלי הוא שהוא פתוח בפני כולם. מנהלי קריאייטיב, בעלי חברות ועוד, יכולים להתרשם מכם ומיכולותיכם ללא הצורך לקום מהכיסא.

כמה זה עולה?

תיק עבודות וירטואלי אינו עולה כסף. עד השנים האחרונות התרגלנו להוציא הון עתק על הדפסות, צילומים וכו’. תיק עבודות וירטואלי הינה אפליקציה אותה ניתן להוריד ובה ניתן להשתמש בחינם! תיק העבודות הווירטואלי חסכוני ויפה לפחות כמו זה הכתוב. הוא אמנם לא גדול ומרשים כמו תיק עבודות ידני אולם הוא נוח לשימוש וחשוב יותר הוא לא כבד לנשיאה.

למעשה כיום, יותר ויותר מנהלי קריא ייטיב עושים את הסינון הראשוני באמצעות עיון בתיק העבודות הווירטואלי שלכם. יש תיקים וירטואליים יותר יצירתיים ויש כאלה שפשוט מראים את העבודות כמו שהן. הדבר החשוב הוא שבלחיצת קליק אחד יכול המנהל להיכנס לאתר לשכם ולהסתכל בתיק העבודות שלכם ללא צורך בפגישה. הדבר יכול לחסוך לכם זמן יקר של ראיון ללא תכלית ומצד שני אם המנהל אהב את מה שראה נקודת הפתיחה שלכם בראיון תהיה טובה יותר.

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן